Фирмите чија главна дејност е продажба на Интенет во своите маркетинг активности покрај редовните кампањи во продажниот циклус треба да ги внесат и значајните празнични денови како Велигден, Бајрам, Божиќ, Нова година, Денот на вљубените и слично, бидејќи со тоа ќе ја зголемат продажбата и сообраќајот на веб-страниците. Кратко потсетување е дека подготовките треба да се започнат 2 недели претходно.
Чекор 1. Подгответе го сајтот
- Подгответе ја почетната страна на сајтот соодветно на празникот. Пример за Велигден: внесете елементи на велигденски дизајн на вашата веб-страница. Можете да користите јајца, чоколадо, велигденски корпи, велигденска торта итн. Вклучете ги велигденските бои во вашата веб-страница и текстови.
- Креирајте посебна категорија за празникот во менито на вашата веб-страница за вашите корисници лесно да пристапат до вашите промотивни производи.
- Вклучете банери на вашата почетна страница за да ги потсетите посетителите за претстојниот празник.
Чекор 2. Користете е-маил кампањи и пуш нотификации
Веб-страниците за е-трговија можат да добијат зголемен сообраќај преку е-маил кампањи и пуш нотификации. На овој начин, ќе ја зголемите свесноста на вашите клиенти за вашата кампања. Може да вклучите и персонализирани купони за попуст.
Чекор 3. Користете ги социјалните мрежи
Социјалните медиуми се силна алатка за создавање свесност за брендот. Во зависност од вашиот бренд, можете да бидете присутни на Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, TikTok и Youtube.
Подгответе ги визуелните и текстуалните содржини однапред и започнете ги вашите објави на социјалните мрежи најмалку 2 недели пред празникот. Повеќето социјални мрежи вклучуваат хаштагови, затоа топло препорачуваме да користите хаштагови под вашите објави.
На пример, можете да креирате објави со одбројување до празникот, да давате кодови за попуст и да ги објавувате производите од таа кампања.
Преку платформата на Блутек комуникации можете да креирате и да им понудите на вашите клиенти КУПОНИ ЗА ПОПУСТ. Пример процентуален попуст (10% попуст), купон со попуст со фиксна вредност (500 ден попуст), бесплатна испорака или комбинација (попуст плус бесплатна испорака) на производи и категории. Купоните се единствени кодови кои клиентите можат да ги внесат при наплатата и да добијат попуст при нивното купување. Промотивниот код може да биде комбинација од букви и/или бројки или збор. Можете да ги користите вашите сопствени кодови или да дозволите Блутек да ги генерира за вас. Може да наведете колку пати може да се користи кодот, минимален износ за нарачка за користење на попуст, за кого кодот е валиден и за кои производи или категории може да се примени попустот. За купоните „Бесплатна достава“ или „Бесплатна достава + попуст“, можно е да наведете одреден начин на испорака или испорака.
И конечно, откако ја направивте вашата публика свесна за вашите производи, попусти и промоции, насочете ги вашите посетители на социјалните медиуми кон вашата Интернет продавница.
#marketing #coupon #onlineshop #blutek #blutekonlinestores